معـرفی و آمــوزش کامل سایت نئوباکس(کسب درآمد اینترنتی)

کسب درآمد اینترنتی

سلام خدمت همه دوستان و علاقه مندان به کسب و تجارت الکترونیک
هدف من از ساخت این وبلاگ اشنایی هر چه بیشتر مردم عزیز با کسب و کار اینترنتی میباشد
سایت های معرفی شده و اموزش ها شامل ماه ها تحقیق بوده و من این اموزش ها رو به صورت رایگان در اختیاز شما عزیزان گذاشته ام
امیدوارم تونسته باشم گامی هرچند کوچک برای اشنایی مردم عزیز با کسب کار اینترنتی برداشته باشم.
من نیز در حد توان به شما عزیزان در این زمینه کمک خواهم نمود.
موفق باشید

بایگانی

تبدیل دلار پیزا به تومان

يكشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۳ ب.ظ


حالا این پولی که داخل حساب پیزای وریفای نشده شما هست رو چطوری میتونید به تومان یا هر پول دیگه ای تبدیلش کنید و به حساب شخصیتون بریزیدش ؟


همان طور که گفتم ، این پول رو میتونید به حساب کسی واریز کنید که خودش حساب پیزا داره و معادلش رو به قیمت روز ، تومان یا هر پول دیگه ای بگیرید ، مثلا اگر توی ایران هستین و 100 دلار پول توی پیزاتون دارید ، همه صرافی ها معمولا این پول رو از شما میگیرند و نیازی هم نیست بلند شید برید صرافی ، فقط کافیه شماره یا همون ایمیل پیزاشون رو بگیرید و این 100 دلار رو براشون انتقال بدین و شماره حسابتون در ایران رو بدین و به قیمت روز معادل تومان به حسابتون واریز کنند ، هزاران شرکت هم در ایران هستند که این کار رو انجام میدهند ، حتی حضوری هم میتونید برید اگه مبالغتون بالاست مثلا بالای 1000 دلاره .

من خودم شخصا دلار پیزا رو میخرم ، و میتونید  شما پول داخل حساب پیزاتون رو به پیزای من انتقال بدین و  شماره حساب ایرانتون رو به من بدین من همون لحظه معادلش رو به تومان به حساب ایرانتون واریز میکنم . اگه توی مالزی یا هر کشور دیگه ای هم که هستید من به پول همون کشور به حسابتون در همون کشور واریز میکنم ، و یا هر نوع پولی که بخواهید بهتون میدم ، دلار ، رینگیت ، یورو ، من هیچ مشکلی ندارم ، همه جای دنیا آنی میتونم پول ارسال کنم  .

و نکته مهم اینکه من معمولا دلار پیزای شما رو نسبت به صرافی بهتر میخرم . انشالله که حسابهاتون پر از پول بشه ، هر زمان که میخواستین بفروشید خودتون تصمیم بگیرید و با یکی از راههای بالا این کار رو بکنید .


خوب حالا بعضی از دوستان ممکنه که بخوان از طریق حساب PAYZA به سایت نئوباکس یا هر سایت اینترنتی دیگر ، پولی پرداخت کنند ، که برای این کار باید حساب پیزاتون وریفای باشه ، پس یادتون نره که برای پرداخت پول به سایتی ، باید حساب پیزاتون وریفای باشه . و برای وریفای کردن حسابتون ، باید ویزا کارت فیزیکی داشته باشید .

واسه تبدیل پول به ریال و وریفای کردن حساب به این 
سایت مراجعه کنید
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۵
yaser mirshahi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی