معـرفی و آمــوزش کامل سایت نئوباکس(کسب درآمد اینترنتی)

کسب درآمد اینترنتی

سلام خدمت همه دوستان و علاقه مندان به کسب و تجارت الکترونیک
هدف من از ساخت این وبلاگ اشنایی هر چه بیشتر مردم عزیز با کسب و کار اینترنتی میباشد
سایت های معرفی شده و اموزش ها شامل ماه ها تحقیق بوده و من این اموزش ها رو به صورت رایگان در اختیاز شما عزیزان گذاشته ام
امیدوارم تونسته باشم گامی هرچند کوچک برای اشنایی مردم عزیز با کسب کار اینترنتی برداشته باشم.
من نیز در حد توان به شما عزیزان در این زمینه کمک خواهم نمود.
موفق باشید

بایگانی

معرفی نئوباکس

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۴ ب.ظ



نئوباکس یه سیستم آنلاین برای کسب در آمد اینترنتی و برای تبلیغات است که میلیون ها کاربر از سرتاسر دنیا از اون استفاده میکنن.بعضی افراد برای نمایش تبلیغات خود توی این سایت ها ثبت نام می کنند به این سایتها پول میدن در حالی که بخش عمده کاربران این سایت به راحتی با کلیک کردن روی این تبلیغات و تماشای یک صفحه برای چند ثانیه کسب درآمد میکنن.


به محض مشاهده یه تبلیغ یه مبلغ از پیش تعیین شده ای (بسته به نوع عضویت و نوع تبلیغات) در حسابتون دریافت میکنین که میتونین اون رو فورا به محض رسیدن موجودی به حداقل ۲$ برداشت کنین.


شما میتونین با ارتقا نوع عضویتتون به طلایی ، زمرد ، یاقوت تا نهایی و همینطور با اجاره زیرمجموعه از خود سایت یا زیر مجموعه گیری مستقیم و قسمت جدید سایت که offers نام دارد درآمدتون رو افزایش بدین.


این سیستم یه سیستم برنده برنده هست یعنی همه تو این روش به یه شکلی سود میبرن ، اونی که پول برای تبلیغاتش میده بازدیدکننده های سایتش زیاد میشن ، خود سایت هم که از این تبلیغ کننده ها پول میگیره و ما هم که یه پورسانتی از پول تبلیغ کننده ها رو دریافت میکنیم.


همه چیزی که نیاز دارید یه ماوس و کامپیوتر با دسترسی به اینترنت است. شما نیاز به هیچ سرمایه گذاری برای شروع ندارین هر چند میتونین برای سرعت بخشیدن به درآمد خودتون سرمایه گذاری کنین ،توی این سایت برای رسیدن به درآمد خوب در اوایل باید صبور باشید و تلاش کنید.


اول از همه بگم که من خودم اول که وارد این کار شدم بدون هیچ تحقیقی تو سایتهای مختلفی ثبت نام کردم که اکثرشون کلاه بردار


بودن ، ولی خب یه تجربه ای بدست آوردم که ارزشش رو داشت ، اونم اینه که دیگه هیچ وقت بدون تحقیق هیچ کاری رو انجام نمیدم پس از شما هم میخوام که قبل از اینکه به مطالب من اطمینان کنین خودتون یه تحقیقی در مورد سایت NeoBux بکنین ،برای اینکار هم بهترین کار اینه که یه

جستجو توی اینترنت انجام بدبد، کافیه توی گوگل جستجو کنین : NeoBux is scam? یا Neobux scam یا عباراتی مشابه این، بعد مطالبی که میاد رو بخونین تا مطمئن بشین که این سایت کلاهبرداره یا نه. اگه تو سایت دیگه ای هم میخواستین ثبت نام کنین میتونین از همین روش استفاده کنین.

یه روش دیگه هم اینه که به سایت زیر برید و لیست Elite sites رو بررسی کنین ، وظیفه این سایت بررسی سایتهای PTC و ارائه دلایل برای معتبر یا نامعتبر بودن این سایت ها است.


http://ptc-investigation.com/Elite.aspx


خب یه نکته دیگه هم بگم اونم این که اگه فقط توی یکی دو تا سایت ثبت نام کنین با یه کمی تلاش و صبر میتونین به درآمد بالایی برسین(مبلغ دقیقی نمیگم چون واقعا درامد این روش محدودیتی نداره و فقط بستگی به خودتون داره)، پس خودتون رو توی این سایتها غرق نکنین ، هر چی تو سایتهای بیشتری عضو بشین به همون نسبت تمرکزتون رو از دست میدین و نمیتونین توی هیچ کدومشون به جایی برسین ، فقط بدونین که نمیشه سر این سایتها کلاه گذاشت پس مواظب باشین که کار اشتباهی نکنین که بدون هیچ تذکری حسابتون رو میبندن.


من چه میزان درآمد خواهم داشت؟


میزان درآمد شما به نحوه فعالیت شما مربوط است . به میزان تبلیغاتی که روزانه روی آنها کلیک میکنید  و تعداد زیر مجموعه هایی که از کلیک آنها شما هم سود میبرید.


نکته مهم :


اولش ممکنه که شکه بشید و پیش خودتون فکر کنید و بگید که از روزی 40 تا تک تومان به کجا میرسید!!!!! ولی عجله نکنید !! به این فکر کنید که میتونید روزی 4000 تا 20 تا تک تومان به دست بیاورید ! یعنی 4000*20 که برابر میشود با 80000 هزار تومان به صورت روزانه!!!!




در کل درآمدتون بستگی به چند فاکتور خاص دارد


با ثبت نام رایگان شما عضویت استاندارد را صاحب میشوید و هر روز تعداد مشخصی تبلیغات وارد صندوق شما میشود ( بین 4 تا 5 تبلیغ، البته بدون احتساب تبلیغات غیر مترقبه :D )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۶
yaser mirshahi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی