معـرفی و آمــوزش کامل سایت نئوباکس(کسب درآمد اینترنتی)

کسب درآمد اینترنتی

سلام خدمت همه دوستان و علاقه مندان به کسب و تجارت الکترونیک
هدف من از ساخت این وبلاگ اشنایی هر چه بیشتر مردم عزیز با کسب و کار اینترنتی میباشد
سایت های معرفی شده و اموزش ها شامل ماه ها تحقیق بوده و من این اموزش ها رو به صورت رایگان در اختیاز شما عزیزان گذاشته ام
امیدوارم تونسته باشم گامی هرچند کوچک برای اشنایی مردم عزیز با کسب کار اینترنتی برداشته باشم.
من نیز در حد توان به شما عزیزان در این زمینه کمک خواهم نمود.
موفق باشید

بایگانی


از قدم اول تا قدم سوم، شما به خوبی در سایت Neobux  ثبت نام کردید و یک حساب برای خودتون درست کردید و به راحتی هم وارد حساب شدید و با محیط کار در حسابتون هم تقریبا آشنا شدین .

از قدم اول تا قدم ششم ، شما به خوبی در سایت Neobux  ثبت نام کردید و یک حساب برای خودتون درست کردید و به راحتی هم وارد حساب شدید و با محیط کار در حسابتون هم تقریبا آشنا شدین .


حالا دیگه وقتشه که کار رو شروع کنید و حسابتون رو فعال کنید که روز به روز پر از دلار بشه و حسابی بهتون خوش بگذره .


نکته بسیار مهم : لطفا قسمت قوانین سایت در مورد آگهی ها رو در قدمهای بعدی حتما بخوانید . اگر بر خلاف قوانین کلیک کنید ، هیچ پولی به حسابتان نمیاد .


برای شروع کار باید روی اگهی های موجود در حسابتون کلیک کنید و پول دریافت کنید .


چطوری ؟


ببینید دوستان خوبم ، از طرف سایت نئوباکس ، هر روز تعداد مشخصی آگهی و تبلیغات میاد توی حساب کاربری شما ، که این آگهی ها به چند دسته تقسیم میشوند و هر کدام یک قیمت مشخصی دارند ، و شما هر زمان که روی این آگهی ها و تبلیغات کلیک کنید و بذارید به طور کامل آگهی باز بشه ، مقدار مبلغ تعیین شده برای اون آگهی همون لحظه میاد توی حسابتون که میتونید با چک کردن موجودی حسابتون این مورد رو ببینید ، قیمت هر آگهی هم روش نوشته شده و شما همرو کلیک کنید .


شاید براتون سوال باشه که هر ماه چه مقدار میتونیم از کلیک کردن این آگهی ها در بیاریم ؟


اگه شما هر روز هر چی آگهی میاد توی حسابتون رو ، کلیک کنید و ببینید، هر ماه بین 1 الی 5 دلار به حسابتون میاد ( که این مبلغ بستگی به تعداد اگهی ها ، نوع اگهی ها و نوع عضویت شما دارد  )

هر روز هم تقریبا 10 دقیقه وقت شریفتان را خواهد گرفت .


ولی کجاست پول میلیونی که من میگم ؟ اگه هر روز آگهی ها رو کلیک کنیم فقط ماهی 1 دلار الی 5 دلار میتونیم دربیاریم پس پول میلیونی از کجا میاد ؟


با من باشید تا پایان مطالب که بهتون بگم که پول میلیونی چقدر راحت و از کجا میاد البته با راهکارهای من و به کارگیری  استراتژی تخصصی من که به زودی در مطالب بعدی خواهید خواند. لطفا سریع نرید سراغش ، بخونید تا برسید بهش . 


خوب بگذریم ، داشتم در مورد اگهی ها فعلا میگفتم ، همین طور هر روز باید این اگهی ها رو کلیک کنید . که در زیر روش و قوانین مربوط به کلیک کردن رو من براتون توضیح میدم تا به راحتی بتونید این کار رو انجام بدید  :


وقتی وارد حساب کابریتون توی سایت Neobux  شدید ، در قسمت بالای سایت در منوی ردیف دوم که شبیه تصویر زیر هست ، باید روی گزینه View Advertisements  کلیک کنید .



لطفا به ادامه مطلب بروید


قتی روی گزینه View Advertisements  کلیک کنید وارد صفحه آگهی ها میشید که شبیه تصویر زیر هست .




و حالا باید آگهی ها رو یکی یکی کلیک کنیم ، و هر زمان که اولی تموم شد باید برید سراغ بعدی و نکته مهم اینکه تا زمانی که آگهی اولی داره باز میشه نباید پنجره دیگه ای باز کنیم و باید بذاریم تا اون آگهی کامل باز بشه بعد بریم سراغ بعدی .
وقتی روی یک اگهی کلیک میکنیم ، یک شکلک روی اون اگهی ظاهر میشه که شبیه تصویر زیر هست البته این شکلک بعضی اوقات میاد و اکثر مواقع یک دایره قرمز رنگ میاد کا باید روی اون دایره قرمز رنگ کلیک کنید تا اگهی باز بشه :





حالا باید روی این دایره قرمز رنگ یا شکلک هم کلیک کنید و وقتی روی شکل یا دایه قرمز روی آگهی کلیک کنم یک پنجره جدید باز میشه که مختص اون آگهی هست ، و بالای پنجره در سمت چپ یک پیغام ظاهر میشه که شبیه تصویر زیر هست :



همان طور که میبینید به انگلیسی توی این صفحه جدید که باز شده ،نوشته شده درحال انتظار برای باز شدن آگهی ، و در طول این مدت نباید هیچ صفحه جدید باز کنید تا آگهی به طور کامل باز بشه و این پنجره را هم به هیچ عنوان نبندید .

وقتی آگهی به طور کامل باز شد چند ثانیه بعد یک پیغام میاد بالای همین پنجره که شبیه عکش زیر هست ، باید منتظر باشید تا پیغام زیر ظاهر بشه




روی پیغامی که اومده ، به زبان انگلیسی نوشته شده که اگهی شما معتبر هست و اینقدر هم به حساب شما واریز شد ، برای مثال ، قیمت این اگهی که من کلیک کردم ، همونطور که از شکل میبینید 0.005   دلار هست و وارد حساب من شد .
حالا میتونید این صفحه را ببندید و برید سراغ آگهی های بعدی به همین صورت .


خوب به همین صورت هر روز چند دقیقه وقت میذارید و این آگهی ها رو به همین صورت کلیک میکنید و پولش هم همون لحظه میاد به حسابتون .

همان طور که قبلا گفتم ، تقریبا ماهی بین 1100 الی 2000 تا ممکنه از این اگهی ها بیاد براتون که کلیک کنید . اگه همش رو کلیک کنید هر روز ، تقریبا ماهی 1 الی  5 دلار به حسابتون میاد ، که میتونید با این پول یکدونه آدامس بگیرید .

پس کو این درآمد میلیونی برای هر ماه ؟
صبر داشته باشید ...
باید هر روز این آگهی ها کلیک بخوره و مطالب بعدی رو هم با دقت بخونید و اجرا کنید تا بتونید مثل من به درآمد میلیونی برسید .
پس یادتون نره ، هر روز این اگهی ها رو کلیک کنید البته اگه میخواهید به یک درامد ثابت میلیونی در ماه برسید .

کلا روزی 10 الی 15 دقیق وقت شما رو میگیره نه بیشتر .

حالا به اتفاق هم بریم سراغ مطلب بعدی یعنی افزایش درآمد ماهیانه از 5 دلار به چند میلیون تومن با گرفتن ریفرال ( Refrral ) یا همون زیرمجموعه . 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۶
yaser mirshahi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی