معـرفی و آمــوزش کامل سایت نئوباکس(کسب درآمد اینترنتی)

کسب درآمد اینترنتی

سلام خدمت همه دوستان و علاقه مندان به کسب و تجارت الکترونیک
هدف من از ساخت این وبلاگ اشنایی هر چه بیشتر مردم عزیز با کسب و کار اینترنتی میباشد
سایت های معرفی شده و اموزش ها شامل ماه ها تحقیق بوده و من این اموزش ها رو به صورت رایگان در اختیاز شما عزیزان گذاشته ام
امیدوارم تونسته باشم گامی هرچند کوچک برای اشنایی مردم عزیز با کسب کار اینترنتی برداشته باشم.
من نیز در حد توان به شما عزیزان در این زمینه کمک خواهم نمود.
موفق باشید

بایگانی

آشنایی با محیط کاربری حسابتان در neobux

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۳ ب.ظ

خوب شما در مراحل قبلی در Neobux  ثبتنام کردین و یک حساب کاربری ساختید و به راحتی تونستید وارد حساب کاربریتون بشید .


در این مطلب میخوام در مورد حساب کاربریتون و قسمتهای اون توضیح بدم و بگم هر قسمت چی هست و برای چه کاریه ، پس هنوز تا اینجا ، شروع به کار نکرده اید و هیچ پولی هم بدست نیاورده اید .


لطفا این مطلب رو کامل بخونید که با قسمتهای محیط کاربری حسابتان در سایت Neobux آشنا بشید ، در مطلب بعدی شروع به کار میکنیم و بهتون میگم که چطوری آگهی و تبلیغات رو کلیک کنید و پول دراوردن را شروع کنید .


صبر داشته باشید و همین طور بخونید و برید جلو ...


بعد از اینکه  ثبتنام کردید و با استفاده از Username  و Passwordi  که دارید ، توی سایت Login شدین ، یعنی وارد حساب کاربریتون شدین ، توی صفحه حسابتان ( قسمت بالای صفحه ) ، میتونید یوزرنیمتان راببینید ، روی Username کلیک کنید و بعد از کلیک کردن صفحه زیر رو میبینید . 


تصویر زیر ، تصویر حساب کاربری من هست که با اجازتون اطلاعات شخصی حسابم رو با رنگ سیاه پوشوندم .


شما چون تازه ثبت نام کرده اید ، مقداری صفحه حسابتان با من فرق میکنه و یک سری از مواردی رو که من دارم شما ندارید ، پس تعجب نکنید !!!! چون من همه موارد رو براتون توضیح میدم .




همون طور که از صفحه حسابتون میبینید ، این صفحه دارای چند قسمت هست ، و من قسمت به قسمت توضیح میدم و کار هر لینک یا قسمت رو هم براتون میگم که بهتر متوجه بشید .


در قسمت بالای حسابتان ، تقریبا 9 تا گزینه وجود داره که شبیه تصویر زیر هست که من خودم شماره گذاری کرده ام که شما بهتر متوجه منوها بشید ، پس من گزینه ها رو براساس شماره مشخص شده توضیح میدم  توضیخات هر تصویر ، درواقع بعد از همون تصویر هست .


ادامه مطلب

شماره 1 : اینجا username  شما هست و هر بار هم که خواستین صفحتون رو refresh  کنید و یا به قسمت اطلاعات اصلی حسابتون برید میتونید روش کلیک کنید .


شماره 2 : اینجا موجودی حساب شما رو به دلار نشون میده و هر روز هر مقدار که شما اگهی کلیک کنید ، پولی که به حسابتان میاد رو در واقع توی این قسمت میتونید ببینید .

شماره 3 : این قسمت رو شما که تازه ثبتنام کرده اید ندارید اینجا ، وقتی که حسابتان به طلائی تبدیل شد ، این قسمت برای شما ظاهر میشه ، این قسمت یک حسابی هست که از موجودیتون توش میریزید برای انجا یک سری کارها مثل اجاره زیرمجموعه ، مثل خرید حساب طلائی ( که در مطالب آینده در مورد این گزینه ، در مورد زیرمجموعه ، در مورد حساب طلایی و همه توضیح میدهم ) الان فقط بدونید که این گزینه هایی که توی حسابتون میبینید چی هستند ، الان حساب من طلائی هست و این مورد رو دارم .

شماره 4 : همون طرو که میبینید تصویر 2 تا ادمک رو نشون میده .
آدمک سمت چپ رو که کلیک کنید ، اطلاعات مربوط به زیرمجموعه های مستقیم رو میتونید ببینید و اگه سمت راستی رو کلیک کنید ، اطلاعات مربوط به زیرمجموعه های اجاره ای رو میتونید ببینید، البته وقتی که زیرمجوعه بگیرید این آدمکها رو که کلیک کنید اطلاعات توشون هست.و اگه زیر مجموعه هم نداشته باشید این آدمکها رو نمیبینید .

زیر مجموعه اجاره ای رو بهش میگن    Rent referral
زیر مجموعه مستقیم رو بهش میگن    Direct referral

در مورد هر دوتا نوع زیرمجموعه ، یک مطلب کامل در پستهای بعدی هست که وقتی بهش رسیدین کامل میخونید و میبینید که چی هستند و برای چی هستند ، فعلا نرید سراغش و همینجا رو بچسبید .

شماره 5 : این گزینه اسمش Referral statistic  هست ، همون طور که از شکلش پیداست ، تعداد کلیکهایی که زیرمجموعه های شما در روز میزنند رو نشون میده البته باید روش کلیک کنید که اطلاعاتش رو ببینید .

شماره 6 : عکس یک آچار هست که اسم این گزینه Personal setting هست ، یعنی تنظیمات شخصی ، و با کلیک کردن روی این گزینه وارد صفحه تنظیمات شخصی حسابتان میشید ، در واقع جایی هست که ایمیلهاتون هست و همچنین پسوورد دوم حسابتان ،البته فعلا با این قسمت کار خاصی ندارید .

شماره 7 : این قسمت نوع عضویت شما در سایت نئوباکس رو نشون میده ، اگر تازه ثبت نام کرده اید ، حساب شما استاندارد هست و توی این قسمت کلمه Standard  نشون داده میشه ، مثلا حساب من طلائی هست و روی شماره 7 نوشته Golden  به معنای طلائی . در مطالب بعدی هم یک مطلب جداگانه در مورد انواع عضویت ها و نحوه ارتقا عضویت نوشته ام ، وقتی رسیدین میتونید کامل بخونیدش .



شماره 8 : اینجا نوشته Logout به معنای خروج هست ، وقتی کارتون کلا در Neobux  تمام شد و خواستین از سایت حارج بشید ، باید روی گزینه شماره 8 یا همون Logout  کلیک کنید که از حسابتان خارج بشید .

شماره 9 : تصویر یک قفل رو میبینید که کلید هم نداره ( هاهاهاها ) ، وقتی میخواهید حسابتان را برای چند لحظه قفل کنید ، روی این قفل کلیک میکنید ، ولی فعلا روی این گزینه کلیک نکنید تا پسور دوم هم برای حسابتان تعریف کنید ، چون وقتی قفل میکنید ، برای ورود مجدد باید پسوورد دوم رو بزنید .
معمولا اکثرا توی خونه کار میکنید و نیازی ندارید که حسابتان را قفل کنید .


دوباره در قسمت بالای حسابتان ، یک ردیف دیگه منو زیر ردیف اول هست که شبیه تصویر زیر هستند



شماره 10 : روش نوشته View Advertisement یعنی دیدن تبلیغات، اینجا همون جای اصلی سایت هست که شما هر روز باهاش سروکار دارید و با کلیک کردن روی این گزینه میتونید به صفحه تبلیغات وارد بشید و یکی یکی روی تبلیغات کلیک کنید و برای دیدن هر کدام مبلغی پول به حسابتان میاد. ( لطفا فعلا روی اگهی ها کلیک نکنید ، چون مطلب بعدی به طور کامل در مورد کلیک بر رو آگهی ها و نحوه کار با آنها هست ) پلیز صبور باشید صبور .

شماره 11 : نام این قسمت هم Offers  هست ، اگه موس رو بگیرید روی این گزینه میبینید که خودش 3 تا زیرشاخه داره شامل :
NeoPoints
NeoCoins
Mini Jobs
این گزینه ها هم میتونید ازشون پول دربیارید، شما بهتره که فقط با Mini Jobs  کار کنید ، وقتی وارد مینی جابز میشید یکسری تسکها و تستها هست که اگه هر کدومشون رو انجام بدین یک مبلغی پول به حسابتون میاد ، قبل از اینکه وارد اون تستها بشید ، قیمتش رو روش نوشته و میتونید ببینید و گفته که اگه کامل به سوالات دورن این تسک پاسخ بدید اینقدر بهتون میدیم و بعد از انجام دادن به طور صیحیح همون لحظه پول به حسابتون میاد .

برای انجام دادن مینی جابها باید حتما تا حدودی با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید .

شماره 12 : این گزینه روش نوشته Chat   که در فارسی یعنی گپ زدن و همه دوستانی که با اینترنت آشنا هستند ، به خوبی میدونند چت یعنی چی . وقتی روی چت کلیک کنید میتونید اونجا با چندین زبان البته بجز فارسی ، با اعضای سایت صحبت کنید ، و اگه سوالی داشتید میتونید اونجا مطرخ کنید و جوابش رو بگیرید ، دقت کنید که در روز اول ثبت نام معمولا نمیتونید وارد چت روم بشید ، باید یکی دو هفته بگذره و چند اگهی کلیک کنید که سایت بدونه شما فعال هستید ،  بعد گزینه چت رو براتون فعال میکنه .
هر زمان گزینه ها به رنگ سبز بود یعنی فعال هستند و اگه خاکستری بودند یعنی غیر فعال هستند .

شماره 13 : این قسمت مربوط به فرومهای سایت هست ، در قسمت فرومها ، معمولا اعضای سایت میان نظراتشون رو و اینکه چقدر پول تا به حال از سایت گرفته اند و شرایط حسابشون رو مینویسند و همچنین مدیر سایت هم در قسمت فروم ها اخبار سایت رو میذاره و خیلی چیزهای دیگه میشه توی این فرومها یاد گرفت .


شماره 14 : روی این گزینه نوشته FAQ   که مخفف Frequently Ask Question  به معنای سوالات متداولی هست که معمولا برای کاربران پیش میاد ، در این قسمت در مورد تقریبا همه موارد سایت یکسری سوال و جوابها از طرف مدیریت سایت گذاشته شده که میتونید ازش استفاده کنید و خیلی از موارد سایت رو در این قسمت ببینید .

شماره 15 : عکس یک پرچم رو نشون میده ، اگه موس رو روش نگه دارید ، عکس پرچم چند کشور رو نشون میده که پرچم هر کشوری رو که کلیک کنید ، زبان سایت تبدیل به زبان همان کشور میشه ، ولی شما همیشه بذارید روی انگلیسی باشه ، البته اگه با زبانهای دیگر کشورهای موجود در لیست آشنایی کامل دارید  ، میتونید تغییرش بدید .


از بالای صفحه حسابتان که نگاه کنید ، در ردیف سوم از بالا ، یک دسته 4 تایی منو دیگه وجود داره که شبیه تصویر زیر هست : 





شماره 16 : روی این گزینه نوشته Extend به معنای توسه دادن و ارتقا دادن هست ، هر زمان که بخواهید نوع عضویتتون رو در Neobux  ارتقا بدین باید از این گزینه استفاده کنید ، مثلا بعد از مدتی خواستید از عضویت ثابت به طلائی تبدیل بشید و بالاتر ( مجددا اعلام میکنم که در مطالب آینده در مورد نوع عضویت کامل شرح داده ام ) 

شماره 17 : روی این گزینه نوشته Advertise  یعنی اگهی یا همون تبلیغ ، اگر شما بخواهید در سایت تبلیغات کنید باید از این گزینه استفاده کنید ، فراموش نشه که برای تبلیغ کردن در neobux  باید هزینه پرداخت کنید . که البته فکر نمیکنم شما با این مورد کار خاصی داشته باشید فعلا .

شماره 18 : اینجا نوشته Referral  ، یعنی زیرمجموعه ، اگر بخواهید از سایت زیر مجموعه اجاره کنید یا همون Rent referral  ، باید از این گزینه استفاده کنید ( در این مورد نیز یک مطلب جدا نوشته ام که در مطالب بعدی میتونید بخونیدش کامل و خیلی هم مهم هست لطفا همین الان نرید و وقتی بهش رسیدین بخونیدش ) 

شماره 19 : روی این قسمت نوشته Your Payment  یعنی پرداختی شما ، و هر زمان که موجودی حساب شما بالای 2 دلار باشه این گزینه سبز میشه یعنی فعال میشه و شما میتونید روی این گزینه کلیک کنید و موجودیتون رو به حساب شخصیتون انتقال بدین که فکر کنم شیرین ترین قسمت همینجا باشه .

فراموش نشه که حداقل پرداختی از طرف Neobux  به اعضای سایت ، 2 دلار هست . ( در این مورد نیز در مطالب بعدی توضیح داده ام ، فعلا فقط بدونید که این گزینه چیه ) .
خوب دوستان خوبم ، اینهای قسمتهای مهم حساب کاربری شما بود که لازم دونستم بهتون بگم ، و بقیه مواردی هم که در حسابتون میبینید تقریبا مشخص هستند که هر کدوم چی هستند ، ولی چنانچه درمورد هر کدام از قسمتها براتون سوالی پیش اومد در صفحه Facebooke  من سوالتون رو ارسال کنید که جواب بدم .

خوب حالا دیگه وقتش رسیده که کار اصلی یعنی دیدن تبلیغات و اگهی ها رو شروع کنید و پول دربیارید و روز به روز به درامدتون رو اضافه کنید .


به مطلب بعدی یعنی قدم چهارم بریم ببینیم نحوه دیدن اگهی ها چطوره و چطوری پول به حسابمون میاد .

لطفا مطالب رو همین طور پشت سر هم بخونید که وقتی به مطلب مربوط به تخصصی ترین استراتژی شخصی من رسیدین ، مشکلی نداشته باشید و به راختی بتونید شما هم استراتژی من رو روی حسابتون پیاده کنید و هر ماه به پول میلیونی برسید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۶
yaser mirshahi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی